Därför är Svensk Reshjälp det rätta valet för dig.
Vem är Svensk Reshjälp?
Den bästa Trustpilot-betyget på hela marknaden bevisar att Svensk Reshjälp möter sina kunder på deras nivå och kan lösa även det mest komplicerade ärendet.
På denne side
Om företaget Svensk Reshjälp
Svensk Reshjälps team har flera års erfarenhet av att driva in flygkompensation och få återbetalning för inställda flygbiljetter, och vi är stolta över att kunna kalla oss experter inom området. Tvister om passagerarrättigheter och ekonomisk kompensation för försenade eller inställda flyg är mycket omfattande, och det kan vara svårt för den enskilda resenären att orientera sig om sina rättigheter till kompensation.
Vi förstår också att det kan vara skrämmande för våra kunder att på egen hand ta striden med de stora flygbolagen. Därför hjälper vi dagligen resenärer att upprätthålla sina rättigheter och är din expert när du upplever ett inställt eller försenat flyg.
Vi är stolta över att ha hjälpt över 40.000 passagerare att få sin rättmätiga kompensation och återbetalning. På Svensk Reshjälp är vi ett team på 20 personer som varje dag kämpar för att upprätthålla flygpassagerarnas rättigheter och förbättra kundupplevelsen för våra kunder. Detta syns i vår Trustpilot-betyg och de fina recensioner vi får.
Har du blivit försenad mer än 3 timmar till din slutdestination, kontakta oss idag för att få hjälp med att driva in den rättmätiga kompensationen: www.svenskreshjalp.se.
Svensk Reshjälps mission
På Svensk Reshjälp är vår främsta mission att säkerställa flygpassagerares rättigheter i det europeiska luftrummet. Vi anser inte att flygbolagens falska svar bör stå i vägen för våra kunders rätt till flygkompensation. Därför strävar vi efter att återställa maktbalansen och göra det enkelt och bekvämt för våra kunder när flygbolaget avvisar deras krav på kompensation för försenade eller inställda flyg eller återbetalning av flygbiljetten.
Vi erbjuder en enkel och säker metod för att få kompensation för dina försenade, inställda eller överbokade flygningar samt när du nekats ombordstigning. Hos Svensk Reshjälp vill vi stödja resenärer som inte är experter på flygkompensation och återbetalning, och vi arbetar för att säkerställa att passagerares rättigheter i det europeiska luftrummet respekteras.
Vi hjälper dig genom hela processen och ser till att flygbolaget inte avvisar dina rättigheter till kompensation eller återbetalning när det finns en grund för det.
Kundetilfredshed som største prioritet
På Svensk Reshjälp anser vi att våra kunders upplevelse av vår service är vår främsta prioritet. Vi arbetar varje dag med att förbättra alla aspekter av vår service, och även om vi fortfarande kan förbättra oss på många områden är vi stolta över den service vi levererar. När vi ser på vår kundnöjdhet måste vi göra något rätt.
Nedan följer ett litet utdrag ur våra många kundrecensioner.
Jacob
Verkställande direktör
Frederik
Verkställande direktör
Andreas
Chef för ärendehantering
Jes
Jurist - DanCollect
Jonas
Studerande inom företagsjuridik
Arina
Juridikstuderande
Alberte
Ärendehantering och kundhantering
Lasse
Senior försäljning och kundhanterare
Victor
Försäljning och kundhantering
Emilie
Ärendehanterare
Freja
Ärendehanterare
Phillip
Försäljning och kundhantering
Lone
Administration och redovisning
Clara
Ärendehantering och kundhantering
Nanna
Kundservice
Anna Sophia
Stud. Jur.
Luna
Stud. Jur.
August
Stud. Jur.
Halla
Sags- og kundebehandling